Blomstervænget 52

2800 Kgs. Lyngby

+45 35 34 68 00

info@filmkurser.dk

Kunsten at lave en effektiv promo

Citat

“People say I pay too much attention to the look of a movie but for God’s sake, I’m not producing a Radio 4 Play for Today, I’m making a movie that people are going to look at.”

Ridley Scott

Promo

Information

Varighed: 5 dage

Mødetid: 9.30 - 15.30


9.600 kr.

Kunsten at lave en effektiv promo

01.10.2018 - 05.10.2018
Er du et visuelt kreativt legebarn, der elsker fortællinger og vil lære, hvordan man producerer reklamefilm til tv eller omvendt?
Eller er du tilrettelægger og mangler de kommercielle værktøjer, som kan åbne dit program/film og lokke investorer og seere til? 

Så tag på kursus med promoproducer på 20. år for DR og TV2, Lasse Farver, som giver dig effektive og virkningsfulde værktøjer til at koge en fortælling ned til en virkningsfuld promo med klip, speak, lydeffekter og musik. 

Kurset tager udgangspunkt i hands-on øvelser tilpasset den enkelte deltagers niveau.

Program for Kunsten at lave en effektiv promo
  • Promoens DNA
  • Teori: Krog, løfte og navigation.
  • Promoens liv: Fra kundens ønske til on-screen
  • Promoens etik m.m.
  • Kreative greb, tonalitet og musik
Output

Du er i stand til at producere en effektiv promo, som giver seeren lyst til at se mere!

Forudsætninger for deltagelse i Kunsten at lave en effektiv promo

Det er en fordel, hvis du behersker Avid, Final Cut Pro X eller Adobe Premiere Pro, men ikke en forudsætning.

Målgruppe

Alle visuelle legebørn, som vil udforske promoen.

Praktisk

Kursushonoraret er inkl. frokost i Det Danske Filmstudies kantine.

Mødetid

Man-tors: kl. 9.30 – 15.30.
Fre: kl. 9.30 – 15.00.
Skolen er åben fra kl. 9.00 – 16.00.

Støttemuligheder

Som medlem af Film- Og Tv-Arbejderforeningen, FAF, kan du søge støtte via hovedmail: faf@filmtv.dk.

Ret til ændringer af programmet forbeholdes.